پروازهای توقف دار را بررسی کنید

همانطور که می دانید پروازهای توقف دار نسبت به پروازهای بدون توقف دارای قیمت پایین تری هستند. بنابراین این پروازها یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن سفری ارزان قیمت هستند. همچنین در صورتی که پروازهایی انتخاب نمایید که دارای توقف طولانی تری هستند می توانید دو سفرمتفاوت و هیجان انگیز را تجربه کنید و از فرصت به وجود آمده استفاده نمایید و به گشت و گذاری در شهری که توقف دارید بپردازید.
 
 
بلیط های چارتر را جستجو کنید
استفاده از بلیط های چارتر یکی دیگر از روش ها برای داشتن سفری کم هزینه می باشد. البته توجه داشته باشید که در هنگام رزرو بلیط هواپیما بلیط سیستمی و چارتر را با یکدیگر مقایسه نمایید سپس بهترین بلیط را انتخاب کنید. زیرا بر خلاف تصور بسیاری از افراد بلیط های چارتر همیشه  قیمت پایین تری نسبت به بلیط های سیستمی ندارند و حتی گاهی اوقات گران تر هم هستند. بنابراین با در نظر گرفتن این نکته هر دو نوع بلیط را برای مقصد مورد نظر خود با دقت بررسی نمایید و ارزان ترین بلیط را انتخاب کنید.
سفر در تعطیلات اجتناب نا پذیر است
قطعا تمامی افراد دوست دارند که در مناسبت های خاص و تعطیلات به مسافرت بروند، همین مسئله موجب می شود که تقاضا برای بلیط هواپیما افزایش یابد و قیمت بلیط بیشتر شود. اما با این وجود می توان سفری کم هزینه تر در این ایام داشت فقط باید تغییراتی در تاریخ رفت و برگشت خود انجام دهید. به عنوان مثال در ایام نوروز قیمت بلیط هواپیما در روزهای 11 و 12 فروردین به شدت افزایش می یابد اما اگر شما 14 یا 15 ماه را برای برگشت انتخاب کنید هزینه های سفر شما به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد.
همیشه فقط به دنبال ایرلاین های بزرگ و معروف نباشید
معمولا ایرلاین های بزرگ و معروف پروازهای خود را با قیمت بالاتری ارائه می دهند. بنابراین بهتر است به جای جستجو بلیط سفر خود در میان پروازهای این هواپیمایی ها شرکت های هواپیمایی کوچک که چندان معروف نیستند را انتخاب نمایید، زیرا با این کار احتمال آنکه بتوانید بلیط سفر خود را قیمت کمتری رزرو نمایید افزایش می یابد.

 
پروازهای رفت ایرلاین ها را بررسی کنید
معمولا شرکت های هواپیمایی بلیط های رفت و برگشت خود را با قیمت پایین تری نسبت به بلیط های یک طرفه ارائه می دهند. اما گاهی اوقات احتمال دارد در بعضی مسیرها قیمت بلیط یک طرفه رفت کمتر باشد، بنابراین در صورتی که بلیط های رفت و برگشت و بلیط های یک طرفه را به طور کامل بررسی کنید برای مثال بلیط هواپیما تهران و ... قطعا می توانید بهترین گزینه ممکن را انتخاب نمایید.
قیمت تورها را هم بررسی کنید
قطعا در هر سفری به هتل و محل اقامت نیاز خواهید داشت. بنابراین در صورتی که به وب سایت هایی مانند مستر بلیط جهت رزرو بلیط مراجعه می کنید بهتر است قیمت تورهای آن را هم بررسی نمایید. گاهی اوقات قیمت بلیط تورها بسیار مناسب است و با رزرو آن ها دیگر دغدغه ای برای انتخاب هتل در مقصد نیز نخواهید داشته. به عبارتی با این روش با یک تیر دو نشان می زنید. این وب سایت انواع بلیط قطار و اتوبوس نیز ارائه می دهد بنابراین با مراجعه به آن به راحتی می توان بلیط اتوبوس مستر بلیط و یا قطار آن را نیز برای مسافرت ها رزرو نمود.

Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با زبان بدن 8 حیوان خانگی

 آشنایی با حیوانات خانگی مناسب کودکان

فرودگاه شهدای ایلام