برنامه‌ریزی سفر

 


از آنجا که پروازهای چارتری انعطاف پذیر نیستند،‌ شما باید قبل از سفر برنامه ریزی های خود را انجام دهید. اگر سفر شما کاری و ضروری باشد، خرید بلیط چارتر کمی مشکل به نظر می رسد، چرا که این گونه سفرها در زمان و تحت عوامل خاصی صورت می گیرد. اما وقتی سفر تفریحی و گردشگری باشد، مسافر می تواند با اندکی تغییر زمان و ساعت در برنامه سفر خود،‌ سود بهتری ببرد.

چون که می دانیم امکان ندارد زمان پرواز چارتر را تعیین کنیم پس بهتر است حساسیت کمتری نسبت به این موضوع داشته باشیم. در کل این موضوع را باید به یاد داشته باشیم که پروازهایی که در روزهای وسط هفته انجام می شود، قیمت پایین تری نسبت پروازهای آخر هفته دارند. به هر حال با جستجو و پیگیری کردن پروازهای چارتر و تغییر و انعطاف در برنامه های خود می توانیم با بهترین قیمت سفر کنید.

بلیط چارتر چیست و چه مزایایی دارد؟ - زومیت

چرا قیمت بلیط چارتری تغییر می کند؟

احتمالا شما هم شاهد این قضیه بوده اید که بلیط هواپیما چارتری مثلا به سمت ارمنستان در یک ماه گذشته متفاوت از چند ماه قبل بوده است! این به دلیل آن است که نوسان قیمت ها کاملا بستگی به شرایط دارد. بر فرض مثال ممکن است مسیرهایی مثل تهران استانبول در تمام طول سال همیشه پرواز داشته باشد و این در حالی است که مقصدی مثل ارمنستان چند ماه یک بار پرواز دارد. به همین خاطر ممکن است که بعضی از پروازهای چارتر خالی بماند و برای آژانس مسافرتی گران تمام شود. این ها دلایلی هستند که ممکن است پروازهای چارتری نوسان قیمت داشته باشند.

 

در ادامه بليط هواپيما تهران  قشم  و بليط هواپيما قشم در گروه پرتقاضاترين بليط‌هاي هواپيما در كشور قرار دارد. مِستر بليط به عنوان يكي از جامع‌ترين و معتبرترين وب‌سايت‌هاي فروش بليط هواپيما، قطار و اتوبوس، ليست كاملي از پروازهاي تهران براي كاربران فراهم مي‌كند

http://inet.katz.pitt.edu/studentnet/mba/Lists/casediscussion/DispForm.aspx?ID=533

Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با زبان بدن 8 حیوان خانگی

فرودگاه شهدای ایلام

پروازهای توقف دار را بررسی کنید